Saturday, January 3, 2009

apa perasaan korg.......

apa perasaan korg bila org yg korg syg sgt couple dgn org lain? sedih kn? aku baru rasa perasaan tu sekarang.

bila?
24hb DISEMBER 2008
segala-galanya spt telah dirancang. kami tak gaduh pn pada tarikh tu. kenapa dia sanggup buat macam ni?

aku benar-benar tak faham. memang aku banyak buat salah terhadapnya. memang aku ada terfikir untuk berubah. kami pernah gaduh banyak kali. tapi aku masih sayangkn dia walaupn kami selalu gaduh.

kenapa dunia ni begitu kejam? dia couple lain semasa kami masih lagi bersama. seingat aku, kali terakhir kami bergaduh ialah pada tarikh selepas dia couple dengan org lain. aku sudah berazam untuk berubah, untuk tidak maki hamun dia lagi, untuk tidak membuat dia menangis lagi. memang aku berdosa terhadapnya. aku sgt sygkn dia. tapi aku pelik, kenapa aku tak boleh nak tunjukkn rasa sayang aku terhadap dia? aku selalu marah-marah dia, maki hamun dia. kenapa aku buat macam tu, aku sendiri tak tahu.

sampai bila aku kena jd hipokrit? aku berpura-pura bencikn dia tp hakikatnya adalah sebaliknya. adakah tiada ruang lagi untukku dalam hatimu? adakah dia merupakan couple kamu yg ketiga dan terakhir? adakah hatimu telah mati untuk diriku ini? walaupn aku luahkn perasaan hati aku ni, aku tetap takkan dapat tawan hatimu semula. aku kena terima kenyataan tu. kenapa aku masih terkejar-kejar org yg dah pergi meninggalkn aku? aku sendiri tak faham kenapa. yg ada dalam hati aku, AKU CINTAKN DIA SEPENUH HATI AKU. aku tetap akan menunggumu sampai dirimu sudah tak boleh menerima dia lagi. berilah aku peluang untuk membetulkan semua kesilapan yg telah aku lakukn selama 1 tahun 2 bulan. aku akan ceritakn segala-galanya selepas hatimu tidak lagi pada dia.



lagu ni aku tujukn untuk kau. aku tak kisah kau panggil aku jiwang.
asalkn aku dapat semula semangat dan 3/4 daripada hati aku semula.

bila kita nak jadi couple yg sweet macam dulu balik?
boleh ke?
aku akan cuba yg terbaik untuk berubah asalkan hatimu tidak lagi pada dia.

2 comments: