Saturday, January 3, 2009

.music.life.

gigs?
memang aku ada hati nak pergi.
tp boleh ke?
sekarang ni tak boleh la.
kenape?
aku nak tumpukn perhatian kat spm dulu.
nanti lepas habis belajar baru aku layan benda macam ni.
aku taknak menyusahkn parents aku.
nanti aku kumpul duit sendiri, kerja sendiri, baru pergi gigs dengan awek aku. ;D


ini katil aku.
kemas kn? ;D
mesti hang cakap yg bilik aku ni kemas masa nak tangkap gambar je kn.
lantak hang la nak cakap apa.
taknak percaya sudah!! :P
katil aku ni besar!!
takpe la.
lagi best.
boleh aku gedebak gedebuk malam-malam!! ;))


main gitar?
yeah.
memang aku minat main gitar.
aku baru belajar akhir tahun 2007.
sekarang?
dah ok la main tu.
masih perlukn latihan dan bimbingan lg.
ada org nak aku ajar dia main gitar? ;))
bolehh!!
tp aku bukannya pandai sgt pn.


band pulak macam mana?
memang ada terfikir nak buat.
tp nak improve skill aku dulu la.
ada yg dah ajak buat, tp aku tolak dulu.
"lepas spm," jawab aku. ;))
sekarang ni pn tengah pening kepala.
nak buat dengan sepupu aku atau member aku?


.::walau apa pn yg kita buat,kita tetap hamba ALLAH::.
.::di mana bumi dipijak,di situ langit dijunjung::.

2 comments: