Saturday, January 3, 2009

penantian yg berbaloi

hari ini hari terakhir percutian aku. namun aku tetap tersenyum.
kenapa?

akhirnya si dia luahkn juga isi hati dia yg sebenar. berbaloi ke lepas semua yg dia dah buat terhadap aku? ;))
takpe. aku tetap sayang dia.
bak kata e-p@in a.k.a sabariah yg aku syg [wtf??], jangan marah kat org yg kita sayang. ahaha.
alahai. jiwangnyee. dah. cukup!!
pasni dah takde nak jiwang-jiwang dengan hang lagi.
[jiwang dengan si dia takpe laa. ;))]

to kamarul ariffin/e-p@ain/sabariah;
kalau aku pn boleh tunggu, takkan hang takleh kott.


.::caiyok,caiyok!!::.

3 comments:

  1. si dia ?
    walaweyhh sepaa tuhh ?
    kakak akuu ??

    link akuu wehh
    ;]

    ReplyDelete
  2. gelilaa, aku tak ngaku do, bile mase la ko ngan aku ,ko SS lebih haha

    ReplyDelete